Доставка
- Доставките на поръчаните стоки се извършват с куриерска фирма – Еконт на посочения в поръчката Ви личен адрес или адрес на офис на фирма ЕКОНТ.
Цената за доставка е за сметка на купувача.
- При доставката клиентът е длъжен да отвори пратката и да провери дали е запазена нейната цялост. В ПРИСЪСТВИЕТО НА КУРИЕР. При наличие на несъответствия е необходимо да уведомите куриера при доставката. В противен случай стойността на пратката и доставката остават за сметка на клиента. Реком Импекс ЕООД не носи отговорност за повредени пратки, които не са обявени в присъствието на куриер. При констатирана повреда на пратката и пакета, съвместно с куриера на СПЕДИТОРА се съставя констативен протокол в два екземпляра, по един за всяка от страните, в който се описват вида, състоянието на пакета и наличната. съдържанието на пратката. Рекламацията се прави в момента на получаване на пратката, преди да приемете пратката от куриера.
Доставки не се извършват в неделя и на официални празници.
- Документи, придружаващи доставката на стоката: фактура и/или касов бон.
Срок на доставка – обикновено от 2 до 4 работни дни след получаване на поръчката, в зависимост от населеното място на купувача.